Discussion about this post

User's avatar
Ellinor Ädelroth's avatar

Tack, du skriver alltid något som är genomtänkt och läsvärt.

Karin Raude-Nyström's avatar

Var det inte just detta syndabock-tänk som Jesus illustrerade och avvisade i mötet med kvinnan och fariséerna : Den som är utan synd kasta första stenen.

Tack än en gång, Daniel!

18 more comments...

No posts

Ready for more?