Discussion about this post

User's avatar
Inger Neren's avatar

Tack Bästa Daniel! Din text fastnar hos mig. Stark predikan som gör mig trygg.🙏Tänker ofta på hur du har det numera? Längesen vi hördes. Men fortsätt skriv o predika så vi får ta del av dina tankar. Din penna är vass o det uppskattas. Njut av försommaren❤️🙏☀️

Peter Nyström's avatar

Tack igen broder Daniel, för din predikan. Det är lätt att ta för givet, att en predikan finns där den brukar vara. En saknad skulle uppstå om den inte dök upp ! Uppskattar innehållet, hoppas att flera ”kommer

Önskar dig fortsatta välsignade dagar i denna ljuva sommartid

Peter

4 more comments...

No posts

Ready for more?