6 Comments
User's avatar
Inger Neren's avatar

Tack Bästa Daniel! Din text fastnar hos mig. Stark predikan som gör mig trygg.🙏Tänker ofta på hur du har det numera? Längesen vi hördes. Men fortsätt skriv o predika så vi får ta del av dina tankar. Din penna är vass o det uppskattas. Njut av försommaren❤️🙏☀️

Daniel Alm's avatar

Hej kära Inger. Tacksam att du kommer ihåg mig och oss. Kämpar väl på så gott det går här. Det har varit mycket skrivande som ännu inte syns, inte minst studierna har det varit mycket med ett tag nu. Är också runt i lite olika församlingar och hjälper till när de önskar. Ser fram emot att mötas vid tillfälle!

Inger Neren's avatar

Daniel! Bra att du får andra uppdrag i församlingar som uppskattar dig. Du är stark o låter dig inte krossas. Det hedrar dig. Men vi är många som saknar att få lyssna till dig här på hemmaplan. Vore fint om vi kunde ses det var längesen. Önskar dig en fin sommar mitt i allt!🙏

Daniel Alm's avatar

Ja, ses gärna framöver och vi får väl se hur det blir med "hemmaplan". Önskar också dig en fin sommar!

Peter Nyström's avatar

Tack igen broder Daniel, för din predikan. Det är lätt att ta för givet, att en predikan finns där den brukar vara. En saknad skulle uppstå om den inte dök upp ! Uppskattar innehållet, hoppas att flera ”kommer

Önskar dig fortsatta välsignade dagar i denna ljuva sommartid

Peter

Daniel Alm's avatar

Tack käre Peter. Ja, det är ju fint om något saknas av det man uppskattar.